Beraninannesii Esrat2215 17 ayın icnde yürüdü . 15 aylıkken çocuk doktorunun yönlendirmesi ile nörolojiye gittik içimiz rahat etsin diye. Bir sorun yoktu tek sorun tembel olmasıydı 🥲