gurbetcimami cansu3545 ben ilk bebeğimde emzirme sütyeni kullandım ama bunun kadar rahat değildi bunun atkası da düz öyle atlet gibi giyorum çok rahat kumaşı da leke tutmuyor öyle akan sütler leke bırakıyordu öncekinde bunda o dert de yok bu taraz bulabilirsen tavsiye ederim https://mutluresim.com/image/nxxmHM
LaraCroftTombRaider Dilararden hiç birşey takmadan nasıl rahat ediyorsunuz sütünüz akmıyor mu hiç 😕 Ben mecburen emzirme sütyeni takıp göğüs pedi koyuyorum
Dilararden LaraCroftTombRaider kıyafetinize yapıştırın pedi, ben öyle yapıyorum. Ya da bralet giyiyorum öteki türlü göğüslerimi sıkıyor, hem sürekli emzirirken zor oluyor hemde sıktığı için süt kanallarına iyi gelmiyor