Hilalgunes Allah şifa versin bende gititğimde doktor bana demişti karaciğer enzimlerin biraz yüksek bi gastaoroloji bölümüne git diye gittim biyopsi oldum 2 defa 1.de hastane kaybetti biyopsiyi 2. Olmak zorunda kaldım neyse , sonra sonuçlardam wilson hastası tanısı konuldu 🥲