Aylizaydoslu 5,5 aylık kızımın göğüsünün için de bezelye büyüklüğünde şişlik var daha önce varmıydı fark etmedim doktora götürdüm normal dedi ama yine de hormon testi yaptırmak lazım dedi başına böyle bişey gelen var mı çok endişeliyim
Norveckizi Aylizaydoslu ilk bıkac yıl bebek annenin östrojen hormonuna Gerek anne karnından gerek sutunden maruz aldıgı ıcın bu tür bulgular ve hatta ilk adet lekelenmesı olarak gecen ufak bir vajınal kanama normal olarak kabul ediliypr kUzum
Bsnrclk_ Aylizaydoslu Ben süt durması olarak biliyorum onu ama erkek çocuğunda olur derler ve benim oğlumda olmuştu hafif elimle olunca geçti ama siz ne olduğunu bilmeden yapmayı yanlış yönlendirmeyeyim sizi (benim abimdede küçükken olmuş annemde böyle yapmamı söylemişti)