Alperenmomss 1 yas fotoğraf çekimi yaptırdık bol ağlamalı geçti. Evimiz kucuk ailemiz kalabalik diye minik bir parti evinde kucuk prens konseptli mini parti yaptık yine bol ağlamalı:) onlar bunlardan hiç bir şey anlamıyor evet ama ilerde fotoğraflara baktigimizda güzel anacagiz. Ben zaten partiyi kendim için yaptım hahaha hayatımın en zor bir yılının bitişi diye. Ne demiş ünlü düşünür kötü günler geride kaldı
şimdi sirada daha kötü günler var hahahaha. Şimdiden dogum gunu kutlu olsun miniğim sağlıklı yaşlar dilerim