elif388 batikon vermiş olması lazım dikişlerin temizliği için hemde iyileşmesi için , benim doktorum normal doğum yaptım 6 ay önce şöyle söylemişti ilk 1 hafta batikonla her tuvalete girdiğinizde temizleme , sonrasında ise ılık su ile temizle taharetlenirken demişti. Yani söylenmez ama taharetlenirken zaten dikişleri hissediyorsunuz
Benim o şekilde sarı kırmızı gelmedi bu şekilde yapınca xaten iyileşti hemen