Ebrarkolcetin yani ben de hiç duymadım açıkçası, Allah korusun . Hatta çevremde hiç rotaya yakalanan çocuk da olmadı. Dediğim gibi yukarıdaki yazıyı Ben sadece googledan copy paste yaptım . Aşı zamanı geldiğinde doktoruma danıştım , siz de cevabı burda aramak yerine öyle yapabilirsiniz veya araştırmaları tarayabilirsiniz.
Ama bir ihtimal bile olsa benim için risktir mesela, bununla ilgili yayınlanmış bir çok makale var araştırıp okuyabilirsiniz. Kaldı ki sadece ölüm olarak bakmamak lazım, yani çocuk yakalandığında yaşadığı süreç çok kötü, ayrıca geçenlerde santral sinir sistemiyle ilişkisini ele alan bir makale okumuştum yani sadece bağırsak değil vücudu etkileyebileceğini ve sistemik organlarda da tutulum yapabildiğini ve hatta literatürde bildirilen ölüm vakası olduğunu yazıyordu. Ama tabi gözünüzle görmediğiniz müddetçe araştırmaların sizin için bir önemi yok anladığım kadarıyla. O sebeple 🤷🏻♀️