Sevgi_veysi Slm kızlar ayın 27 de kan vermiştim beta 11111.9 çıkmıştı 29 kasımda da verdim böyle çıktı yükselme nasıl ve bunun boş yada dış olma olasılığı var mı kızlar sanki çok yükselmiş son adet tarihinde 22 ekim