Kızlar merhaba bebeğim hasta baya hırıltı ve öksürük var Gaziosmanpaşa çevresinde özel hastanede bildiğiniz iyi çocuk doktoru varmı acaba devlette gittik bir şurupla gönderdi bu bir şurupla geçecek gibi değil burnu falan akıyor dahada çok ilerledi fiyatıyla beraber bilenn varsa lütfen yzabilirmi