Zlhaanne https://mutluresim.com/image/nx4krC https://mutluresim.com/image/nx4d1r kızlar ben bunu Antep gezisindeyken almıştım ama iki tarafında delik bu nasıl doldurulur
Zlhaanne Asktanolur yani elimle bastırınca çıkmaz mı kenarlari bide tencere en alta bunu mu koyayım patlicanimi
Sibel22- Zlhaanne en alta patlıcanı üstüne kabağı koyun normalde delik olmaz ama denk gelmiş size . En altına kadar doldurmayın diğer bi kabağı o alt kısmına doğru koyun sıkıştırsın içi dışına çıkmasın💐
Asktanolur Zlhaanne kusura bakmayın cevauninizi yeni gördüm kabak uzun oluyor o yüzden ortasında böyle iki kenarı açık şekilde kurutuyorlar. Yaptınız mi nasıl oldu merak ettim 🙂
Zlhaanne Asktanolur estağfurullah canim yaptım yaptim az doldurup iç içe geçirdimdomino gibi dizdim hiçte çıkmadı ☺️