Annelerim 1 haftadir fiziğe gidiyorum belim için ama yüzüstü yatamadıgim için yan yatıyorum yarım saat kıpırdamamam gerekiyor kalkınca belim sol tatafi kalcam çok ağrıyor. Bir sorun teşkil eder mi ya illa yüzüstü mu olmam lazım fizyoterapist falan varsa aranızda?