esmanur433 Evim genelde 24.5-25.5 arasında olur kızım tam 3 aylık kaçlık tulum almalıyım ve içini nasıl giydirmeliyim fikir verir misiniz lütfen tecrübeli anneler🫶🏻
Kumpr esmanur433 bizim ev sıcaklığı da o dereceler de oluyor. 1.6 tog giydiriyorum kısakol zıbın ve ince pijama altı giydiriyorum. Çorap asla giydirmem. Mesela dün gece terledi uyandı 😣
Simge2507 esmanur433 1.6 togg uyku tulumu içine ince askılı zıbın corapta giydirmiyorum sıcacık olur ayakları hep sıcakta uyuyamiyorlar ve terliyolar
butterflyy_ esmanur433 eviniz nasıl o sıcaklıkta bizim oda 18-19 derece de petekleri açıyorum normal uyuma sıcaklığına ancak geliyor 20-21 bu arada kombi 60 ta çalışıyor ben de bebeğim üşür diye korkuyorum
2koalalihayat esmanur433 1 tog giydiriyorum o ısıda içine de çıtçıtlı body. Çorap giydirmiyorum asla önermiyorlar ama gazlı oldukları için uyuyana kadar tutup uyuyunca çıkarıyorum
esmanur433 Kumpr yaa bende bi bakayım hemen çorap giydirmeyince üşücek gibi geliyor yaa ayakları hep soğuk gibi 3 aylık bunarada
esmanur433 butterflyy_ biz sarıkamışta yaşıyoruz -10 lardayız merkezi ölçer mi ne diyorlar aşağıdan bi açıyolar sımsıcak yapıyolar evi mecburen
esmanur433 2koalalihayat o zaman çok mantıklı bende öyle yapayım çok sıcağa da alışsın istemiyorum zaten
sadeturkvatandasi esmanur433 24-25 derece için 1.7 tog yeterli içine de zıbını olsun yeterli. Gece kontrol edin ensesi göğsü sıcaksa üşümüyordur.
Rwerdst esmanur433 evim genelde 24 derece yatak odası 25 derece. 1.6 tog uyku tulumunun içine tek bez giydiriyorum bir de gazı olmasın diye çorap. Oğlum 4 buçuk aylık. Çok bunalıyor yoksa Zıbın falan giydirince. 24 25 derece için 1 tog daha ideal haberiniz olsun