Merhaba anneler bilen biriler yardımcı olsun lütfen. Bebeğim 4 ay 12 günlük ve geçen ay sadece göğsünde yani tam çenesinin alt kısmında, yanak ve alnında kırmızı döküntü gibi lekeler çıktı nokta nokta değil küçük ama kısıtlı bi çizgi içinde sonrasında cildiyeye gittik ve alerji olabilir dedi. Vanda yaşıyoruz ve alerji için randevu bulamıyoruz malum hastane kısıtlı. Şimdi yarın yine çocuk doktoruna göstericem ama aramızda böyle bi durum yaşayan varmı? Doktorun verdiği kremi sürüyorum akşama kadar sönüyor lekeler. Yüzünde iz kalmıyor ama göğsünde yanık gibi sanki beyaz beyaz duruyor. Anlatabildim mii bilmiyorum ama yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.