Kızlar iki gündür gece uyumuyo uyusada sürekli kalkıyor
Bugun 6da bi aglamaya basladı 8 de zorlansusturup yatırdım bi saat yattı düzelir deidm uyandı hiç inmiyo kucagımdan sürekli bagırıyo birakım diyorum resmen elleriyle boynuma yapısmıs durumda meme deseniz 8 aydan beri emmiyo zaten sütümde yokta mamayla gidiyoruz dogdugundan beri 2 alt diz patlattık üstler mi geliyo anlamadm suan başım çatlıyo 2 tane parol üst üste içiyorum ki geçirsin diye