Merhaba bebeğim 11 aylık doğduğundan itibaren her ay ortalama burun akıntısı öksürük ve ateş döküntü ishal ile devam ediyordu ayın ortalama 10 günü bu şekilde 20 gün düzeliyordu anne sütü mama ile karışık gitmiştik 5. Ayda emmeyi bıraktı ek gidaya geçtikten sonra işler iyice çığrından çıktı artık ishal hiç duzelmedi hep ishal ve en son kanlı dışkı gelince doktor tam teşhis koydu besin alerjisi protein ve inek sütü mama için rapor çıkardı ben şu anda bebeğime ne yedirecegimi sasirdim sebze meyve evet ama başka neler yediren var merak ediyorum burada konuşalım istedim teşekkür ederim