minikveannesii 13 gün oldu normal doğum yapalı dikiş kontrolümde rahimde kan görüldü atlmasi için bu ilacı verdiler.ama emzrme dönemi için riskli olduğu yazyor emzirme donimde kullanan var mı lütfen yardım edin içim hiç rahat değil