Bı doktora gidin bence taesi olmasa da rahatsızlığı olabilir,benim oğlumda nerdeyse 2yas olacak bı kaç gün hırıltisi oldu sonra bı gece aniden öksürüğü arttı doktora gittim ciğerlerine inmemiş ama boğazı beyazlamış dedi.. evdeki imkanlarla doğal şeyler veriyordum ama geçmedi dün gece çok oksurdu balgam cikaramayinca 2defa kustu ,hala hırıltı geçmedi geniz akintisndan dolayı da uykusu sürekli bölünüyor ,tedbir amaçlı da olsa en azından bı sağlık ocagina gitmeniz iyi olur sanki