sahim Kalça çıkığı yüzünden Tübingen ortezi kullanıyoruz yeni başladık kullanmaya. Emzirirken inanılmaz zorlanıyoruz bebeğim de bende. Bacakları acıyo gibi hissediyorum. Kullanan varsa nasıl emzirdiniz kolay yolu var mı
Buketnazli Biz uzun süre pavlik bandajı kullandık, merak etmeyin canı acımıyor emzirirken de rahat olabilirsiniz. Bacakları açık olduğu her şekilde emzirin bir sıkıntı olmaz