Defneeminannesi Kızlar bugün 4. Ayımızı bitirdik. Bebeğim anne sütünü tamamen bıraktı sadece mama içiyor yavaştan pirinç ununa geçsem sorun olur mu sizce mamaya baş gelemez oldum iyice
livanurvealpinannesi61 Defneeminannesi prinç unu sağlıklı değil yetiştiği ortamdan dolayı içinde arsenik var ayrıca acele etmeyin 6 cı aya kadar anne sütü yada formül mama verilir.
Bal38 Defneeminannesi bende 5 buçuk aylıkken yaptım ama suyla pisirdigim icin sevmemişti. 1 yaşından sonra arada sütle yapıyorum severek yiyor ama pek yapmıyorum bindebir
minikayaklarr Defneeminannesi ağır gelebilir ya irmikte ağır gelir biz nerdeyse altıncı aya giricez ben arada meyve püresiyle karıştırıp veriyorum sindirmekte zorlanıyor kusuyor biraz daha bekleyin beşinci ayında yavaştan ek gıdaya gecersiniz
livanurvealpinannesi61 esrasil tadım bile olsa o tür şeyler verilmez ilk önce yoğurt sonra sebze tadımı yapılır. O tür şeyler ilerde iştahsızlık yapıyor siz bilirsiniz tabi. Ayrıca ilk 6 ay anne sütü yada formül mama verilir sadece.
Yesiliremm Aynen ben de doktorun onayıyla 4 ay bitiminde ek gıdaya başladım pirinç unu irmik arı mama her şeyden veriyordum az az yiyor yani bi problem yaşamadım şükür
esrasil Defneeminannesi su ile bir çorba kaşığına 1 çay bardağı biraz fazla olabilir muhallebi kıvamına yakın daha sulu ama akışkan yapıp veriyorum icine bebe bisküvisi ve meyve rendeliyorum ayına uygun . Bu şekilde . Eskiden devam sütü mü vardı kalıdı ki bebeğim hic içmedi kustu doktorum 4 aya girer girmez başlattı ek gıdaya
Bal38 Defneeminannesi bende karıştırdım ögürdü işte 😅😅 bulamaç gibi oldu ama aynı tarifi sütle yaptığımda löp löp yedi 🤣
Misssitare Pirinç unu mantığı ne anlamadım🤷♀️ o kadar çok yedircek sağlıklı yiyecek varki ona sıra gelmiyor bizde. Bebeğim 14 aylık bu zamana kadar çok az vermişimdir.
n-gvnr Pirinç unu kabızlık yapıyor. 4 aylık bebeğe yapmayın bunu. Doktorunuzla konuşup ek gıda sürecine başlatın daha sağlıklı olacaktır