pinkooo_02 Dryaanr ben zeytinyağı sürüp streçleyip dolaba koyuyorum birşey olmuyor zateb diğer gün kullanıyorum
hunilimomy Dryaanr uzun süre kullanmayacaksaniz çatalla ezip saklama kabına koyup buzluğa koyabilirsiniz yarim saat önce çıkarmanız yeterli vereceğiniz zaman
UcuBulunamayanBant Dryaanr su dolu kaseye koyabilirsiniz agzini kapatip ben oyle yapiyorum kararmiyor