Erken doğum yaptım 32. Haftada çok çatlağın yok sanıyodum ama afedersiniz bacak aralarım bile çatlamış ve kaşıntıdan deli oldum resmen kaşıntı tüm vücuduma yayıldı ve çatlayan yerler mor renge geldi ama kaşımaktan kabardım ve kaşıdığım yerlerde biyere vurmuşum gibi morarmaya başladı benim gibi olan var mı ne yapmalıyım doktora gittim kaşıntı için serum verdi şimdi ilaçda aldım bebeğimi emzirmeye alıştırıyordum bide tabi hayırlısı neyse o olsun uzun oldu ama merak ediyorum bir tek ben mi böyleyim