atam1938 2 günlük bebeğim en fazla 5 dk uyuyor ama bana Yenidoğanlar çok uyur demişlerdi altı temiz olsa bile tok ve gazı çıkmış bir şekilde olsa bile uyumuyor normal midir ?
AegeansMom atam1938 valla hiçbir sorunu olmasa da 5 dkda bir uyanabilir ve bunun için yapabiliceğin hiçbişi yok maalesef. O aylarda uykuları rem uykusu olduğu için bazı bebekler derin uykuya geçemeyip sürekli uyanıyor… benim oğlum da öyleydi cin gibi açardı gözlerini 10 dk sonra Allahım derdim çocuk karnımda uykuların hepsini alarak doğmuş herhalde
Ozlem2904 urbanum"#p28691783 bez takibi yap annesi 56 cisli bez olması lazım. Memeyi yoruldugu icinde birakir cene kaslri çok güçlü değil
Prensesim-0109 Gece gündüz ayrımı olmadıgı için ne zaman uyuması gerektiğini bilmeyebiliyor.. sık sık emzirin masaj duş güzel bi uyku çeker inşallah
nurmet Burnu tıkalı olabilir. Benim bebeğim 3 günlüktü burnu tıkanmıştı uyumadı gün boyunca, serumla temizledik sonra uyudu. Allah yardımcınız olsun🌸
_iremy atam1938 benim bebeğim de öyleydi burnu tıkanmış meğersem hiç uyumamıştı aspiratörle çekmiştim rahatlamıştı
Ozlem2904 atam1938 şuan altinda olan bez annesi :) bezini doldurması lazım yani günde 5 6 defa yeni dolmuş bez takman lazım:)
Suasli atam1938 altındaki bezden bahsetmiş canım çişli bez sayısı günde 5-6 tane alıyorsan doyuyordur demek istediği sanırım arkadaşın