Dilek3736 Merhaba bebeğim 3bucuk aylık 1haftadir huysuz geceleri . gece saatbaşı uyandı. Sürekli huzursuzdu. Uyku gerilemesi mi başladı 4. Ay atak mı . Aynı şey mi birbirinden bağımsız mı
umutku Dilek3736 bizde 3 ay 16 günlüğüz bizde de durumlar aynı gündüz uykuları da max 30 dakika ya düştü oda 15 dk sı memede geçiyor zaten
okyanusunkalbi Dilek3736 5.5 aylık düzen yok bizde de gece uykusuna da dalamıyo huy değiştryr hergün. Aşıların etkisi de oluyo aylar içinde atak dönemi felan üst üste geliyor .