Hanımlar merhaba ,
Eşimin alacaklı olduğu bir bayiden ( Siemens ) kurutma makinası aldık dün kurulumu yapıldı kurarken servis ürünleri küçültebilir kazakları yıkamayın tiftiklenir falan dedi ee onu atma bunu atma ne atıcaz bu makineye 😔 burada yağmur yaparsa bir hafta aralıksız yapar çok zorlanıyorum kuruturken içeride kuruturken oğlum asla rahat bırakmıyor sürekli asılıp düşürüyor işime yarar diye aldık ama servis beni korkuttu siz hangi programlarda kurutuyorsunuz memnun musunuz ?