momofege her doktorun takvimi farklı. Bizim doktor rotalar ve sağlık ocağı aşıları çoğunlukla ilk 6 ayda olduğu için fazla gelmesin diye 7.ayda başlattı. 7,9, 21 aylarda bexsero, 13.ay nimenrix önermişti. Ama bu benim doktorumun görüşü. Başka doktorlar başka başka takvimler çıkarıyor. Ay olarak büyüdükçe doz sayısı azalıyor diye geç başlatan da var, ne kadar erken o kadar iyi diyip 3.ayda başlatan da var.