balkopuk Kızlar merhaba bugün bebegım düştü yataktan 60 cm var hemen hemen yukseklık ajanlık uyutmadım ne yapmalıyım bebegı düşenler yada bılgısı olanlar suan kusma vs yok 1 saat oldu sunalık
pinkopink balkopuk hemen hastaneye getirin kötü bir tecrübe yaşadım sıfır belirti yaşadık herşey tomografi de belli oldu
seboss35 balkopuk oğlum da geçen gece düştü ama çok ağlamadı birde herhangi bir belirti yok diye götürmedik eşim isteydi çünkü siz imkanınız varsa bı götürün
Kubraaybars balkopuk canım tabi götür Yinede ama doktorlar önce gözetimde tutuyor belirti soruyor ateş kusma uyku hali vs vs bunlar yoksa radyasyon almaması için tomografi çekmiyorlar ama ben götürme demek istemem ne olacağı belli olmaz ama çekmiyorlar belirtiniz yoksa
balkopuk pinkopink öyle mı ıkı ay olmadı bı tomografiye gırdı tekrar gırmesı sorun olur mu acaba esım de ıste suan bı gelsin götürcem çünkü sıfır belırtı en azından ucun rahatlasın
pinkopink balkopuk doktora sorun isterseniz benim bişey demem yanlış olur şimdi naptınız gidebildiniz mi
balkopuk pinkopink evet gıttım gozlemleyın dedıler 1 ay önce tekrar bı tamagrofı aldığı ıcın suan gözlem takını yapmanız en ıyısı dedi uzerınde 6 saat gectı kusma falan olmadı hamd olsun ama düşüşü onu yerde görüşümü hıc unutamam herhalde
Biranne1bebek Benimde düşmüştü doktor gözetim altında tuttu 2 saat sonra eve geldik tomografi hemen çekmek istemiyorlar belirti olmadıkça
Yesiliremm Şuan bir şeyi yoksa Allahın izniyle bir şey olmaz panik yapmayın hepimiz düşmüşüz her seferinde doktora mı götürüldük sanki🙂 vücudunu soyun koluna bacagına kalçasına dokunun bir yerinin acıdıgını hissederseniz götürebilirsiniz
balkopuk Yesiliremm suanlık normal hayata devam edıyoruz hemen bellı etmez bı yerının agırması uyuyor uyansın yine tekrar bakıcaz durumuna
Yesiliremm Fusunf ya en iyi anne sizsiniz be kardeşim aynenn . Kadına durduk yerde hemen doktora götürün bilmem ne diye panik yaptırmak mı dogru yönlendirme ? Gözlemle bebeğini diyorum panik yapmadan . Her hangi bir farklılık problem görürse zaten götürür.
balkopuk Kubraaybars evet gözlemleyın dediler ıkıncı defa uyutuyorum oda uykusu geldıgı ıcın ılk yere düştüğünde 3 saat geçti öyle uyuttum 11 buçukta uyandı suan uykusu geldi yine uyutucam
Ekinveannesi pinkopink çok geçmiş olsun bizim de 5 aylıkken sizinki gibi bir tecrübemiz oldu maalesef. Kusma vs yoktu ama çok ağlamıştı zaten aldığımız gibi hastaneye kostuk. 24 saat musahade altinda kaldık tomografide kafatasında kırık çıkmıştı hayatımın en zor günü ve gecesini geçirmiştim. Allah bı daha yasatmasin tekrardan çok geçmiş olsun.
Nurseseda 2 saat kadar uyutmamaya çalışın, kusma şişlik morarma yönünden gözlemleyin, 24 saat takip etmeniz gerekiyor, darbeye bağlı bir sıkıntı varsa genel olarak belirti veriyor, 1 yaş altina tomografi çekmek istemiyoruz radyasyondan dolayı. Geçmiş olsun.
balkopuk Nurseseda şişlik hafif ense kısmında var dıgerlerı suanlık yok sısme olunca nasıl bı yol ızlemelıyım doktora bıldırmelı mıyım gıttıgımde şişlik yoktu