O1Anne ben aylarca öksüren asla geçmeyen astım krizleriyle uğraştım en son doktorum hamileyken ilaç kullanmayayım diye sarımsakları ez üstüne zeytinyağı dok en az 1 saat beklet gece uyurken ayağının altına sur ama sadece yağlı kısmı sarımsaklar ayağa degmicek çorap giy ve uyu demişti. Zararı olur mu diye sorduğumda tabi ki olmaz 2 aylık kızıma uyguladım öksürüğü için 1 gecede azaldı ertesi gece bitmişti zaten dedi. Zararsız bir yöntem öksürükten ben artık sadece bu şekilde kurtuluyorum buzdolabimda hazır bulunur her zaman. Deneyin isterseniz sarımsak değmesin tabanına tahriş edebilir diye. Sonuçta sarımsaklı yağ. Geçmiş olsun şimdiden.