Kızlar çok çaresiz kalıyorum. Sağ göğsümde tazyikli süt geldiği için bebeğim onu emerken boğulacak gibi oluyor ve bu yüzden bu memeden emmek istemiyor. Sadece silikon uç takarsam ancak o şekilde biraz emiyor… yok mu buna bi çözüm ya :( ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️