Kızlar bebeğim 3 aylık 15 günlükten itibaren burun tıkanıklığı sorunu oluyordu doktor serum fizyolojik verdi bununla sık çek dedi �lk zamanlar çok işe yarıyordu burnuna sıktığım zaman ters çeviriyorum burnunun tıkanıklığına göre miktarda sıkıyorum aşırı tıkanıksa iki CC buruna iki CC bir burnuna çok tıkanık değilse bir CC bir CC sıkıyordum olduğu gibi akıyordu burnundan gece boyu çok tıkandı Sabah tekrar açmak istedim burnunu aşırı tıkanık olduğu için iki CC bir burna 2cc bir burna sıktım ama hiç geri akmadı serum çocuk hala tıkalı çektim otri bebeyle onu da birazcık geldi ama hala aşırı tıkalı bu bir sorun olur mu serum geri akmayınca korktum ters çevirip sırtını pat pat diye vuruyorum o zaman normalde akıyordu bu sefer akmadı