melegininannesi38 Kızlar ben ne yapacağım çıldırmak üzereyim kızım.normalde meme mama olarak gidiyorduk 2.5 ayda mamayi birakti şimdi sadece emiyordu zaten onu da Red ediyordu sadece uykulu alıyordu şimdi onuda almiyo ne yapacam ben bu bebise kafayı yiyeceğim çözüm
ikiprensannesi0 melegininannesi38 doktorunla görüşmen lazım canım seni happy momdan tanıyorum hamileliginde çok evhamlı sıkıntılı geçmişti 🙂 umarım bir an önce çözüm bulursun sağıp verme şansın varmı duzelmiyorsa yapacagin bişey yok canım sağıp verecen 1 ay daha idare et sonra ek gıdaya başlarsın artık
mervegun melegininannesi38 vallahi bizde aynıyız 2. Aya girdiğmzden beri böyle asla beslenmek istemiyor oğlum 2 ay 26 günlük Nabıcam bilmiyorum uykuda da almıyor artık
melegininannesi38 ikiprensannesi0 allahim.beni de tanımayan yok yani evet gerçekten hamilleikte öyle geçmişti şimdi de bu sorunlar emmiyo sağsqm biberon reddi var şırınga ile verdiğimde de yarısı ağzına yarısı dışarı gidiyo bugünde gözlemlerim baktım.olmuyo giderim.doktoruma
merveserhatoglu melegininannesi38 bilemedim canım bi çaresine bak yani herşeyi dene sakinleştir ayağa kalk dolaşırken ağzına memeyi daya önce koklat ne biliyim herşeyi yap sakın pes etme nolursa olsun ❤️
melegininannesi38 merveserhatoglu yok canm 2 3 haftadır uğraşıyorum zaten pes etmedikçe çok zorlanıyorum artik
melegininannesi38 mervegun ya aynen benimkide aynı da benimkinde bide pamukcuk oluşmuş az bisey onun etkisi de var
mervegun melegininannesi38 bizde pamukçuk yok ama sorun ne bilmiyorum ya mama olarak hip combiotic kullanıyorum bu gün Bebelac gold yada aptamil alıcam kararsızım gazlı da bi bebek çünki ikisinin tadı güzel diyorlar siz ne kullanıyorsunuz
gny_04 Ayy evet benimde 3 ay 20 günlük 3. ayına girdiginden beri mama reddi yaşıyoruz çok zor gerçekten ayakta zar zor oda dikkatini dağıtınca anca alıyor
melegininannesi38 mervegun ben mama vermiyorum Red emdiği için sütümde yeterli geliyormuş ama bebeğim zar zor emiyo normalde en son bebelac gol almistim
Tgba123 melegininannesi38 şuan maşallahı var ama düzeldi sadece sabırla devamlı memeyi vermek gerekiyor