Selam Anneler, ben sabah kahvaltı sonrasında 1. Uyku kalktığında yoğurt yada meyve ara öğün bır saat sonra çorba içirip 2. Uykuya geçiriyorum kalktığında akşam 6 gibi akşam yemeği yatmadan 9 gibi kaşık mama yedirip uyutuyorum. Yedirdiğim ölçeklerim hep 1 kase oluyor. Siz nasıl yapıyorsunuz?