elif949494 guzelgun al bendende o kadar sallıyorum iki saattir yok emziriyorum yook benim gözler kapandı kapanacak 🥱
Afraprnss_ guzelgun çok iyi anlıyorum seni bacım aynı dert bende de var 😄sinirden gülüyorum ağlanacak halime
e1m1n1eie Bende burdayım kafayı yıcem, gündüzde uyumadı hala bana direniyor. 5bucuk aylık ama gerçekten böyle inat görmedm. Gözlernden uyku akıyor ama çıldırıyor uyutmaya çalışırken
ankakusu5058 guzelgun 18 aylık bizde de durum aynı 3 ten beri sallıyorum desem ki gündüz çok uyudu uykuyu aldı yok gündüz de yarım saat uyudu
Mnpd ankakusu5058 11 aylık kızım uyku huzursuzluk tamamen sarpa sardı demekki devamıda gelcek ne zaman huzur buluyo bu çocuklar
dertlimommyy guzelgun daha küçük olsaydı kundaklamanı tavsiye ederdim ama bundan sonra kundağa alışırsa bırakmaz maalesef
20230901 Mnpd benim kızımda 11 ayına gircek malesef uyku denen bsy yok halen ayaktayiz sallıyorum yokk bugunde 5 i gorduk 6 ya dogru gidiyoruz
ankakusu5058 Mnpd bizim ilk zamanlar hiç uyku sorunumuz yoktu sonradan başladı umarım bir an önce düzene girer hepimizinki
Mnpd 20230901 ay çatlıycak ağlamaktan inan bıraktım artık merakla ağlarken uyurmu onu düşünüyorum doğduğundan beri böyle ya inanın hala tuvalete gidemiyorum yalnızken evde
Alya-Sena guzelgun bizde de ayni 15.ayindan beri uyku sorun haline gelmeye basladi gunduz 1 bucuk saat uyuyor aksam normalde en gec 10bucuk 11 gibi uyuyordu bu 2 aydir 2 ,3 e kadar uyutmaya calisiyorum uyumuyor yarin doktora gidecegim bir baksin artik caresiz kaldim ya