36+4 te doğdu bebeğim.
Hiç emmedi , 3.5 aylık olana kadar süt sağıp verdim. Orda da asla baska biberon almadı sadece lansinoh ile besleniyordu
Sütüm kesildi sonrasında mama başladım.
Önce hipp kullandım çok gaz yaptı, sonra Aptamil prosyneo kullandım sürekli kusuyordu. Bebelac golda geçtim hazımsızlık yapmadı ama onu da sadece uykusunda yiyordu.
Tam 5.ayına girdiği gün covid oldu. Yogun bakımda yattı, beslenme bozukluğu iyice coştu. 4 saatte bir 50 cc ancak içiyor. ( 1 saatte yayarak) kaşıkla veriyorum yarısından çoğu dışarı cıkıyor. Enjektörle veriyorum yine aynı. bende mamadan sıkıldı sanırım diye sma aldım bugündür onu deniyorum ama onu da içmiyor. Hal böyle olunca biberon değiştirdim, tomme tippe, Philips avent, wee baby denedim onları da içmiyor. Bebeğim aç. Suda içmiyor. Tadımlara yeni basladık onları da cok sevmedi sımdılık. Ne yapayım akıl verin nolur yüzünden anlıyorum zayıflıyor bebeğim 😔😔😔😔