Aylizzmm Kızlar dün aşımızı olduk 2 gecedir atesi çıkıyor gece sadece gündüz olmuyor biraz nezle gibi öksürüyor hafifte ondan mı acaba aşıdan mi bilemedim enfeksiyon olsa sürekli çıkar diye düşünüyorum aşı ateş yapan oldumu hiç
Kuzularinanasi Aylizzmm benim kizim da asi oldu.bugune dek oyle atesi olmadi ztn asilarda.18.ayda da olmadi.belki usutmustur