Selam arkadaşlar ben 3 gün önce safra kesesi taşı ameliyatı oldum.benim için hayatımın en kötü günüydü.ölümle burun buruna geldim. Ameliyattan çok geç uyandım uyanır uyanmaz nefes darlığı yaşadım çok kötüydü doktor yoğun bakıma aldı bir gece kaldım sonra servise aldılar oksijen değerlerim çok düşükdü ne olduğunu anlamadım doktor ameliyat sırasında bir şey mi yaptı noldu bilemedim sorduğumda korkmuşsun dedi geçiştirdi benim gibi olan var mı acaba neden böyle oldum basit bir safra kesesi taşı ameliyatı diye girdim başıma neler geldi