theblackvirgo ilk kullanmaya basladıgımda kıyafetleri ilk attıgımda dehşet cıkıyordu ben de o toz mu artık yoksa kıyafetlerin yünü mü anlamadım. Ama şimdi aynı kıyafetlerden öyle çok çok çıkmıyor. Özellikle havluları ilk atışımde öyle çok çıktı ki. Ama şöyle söyliim evdeki toz azaldı hakikaten.
Bende bosch var. Dolap kurulugu seçeneğini kullanıyorum. 3.15 saat. Ama nem algılama özelliği var. Bazen 40dk da duruyor çamaşır azsa hızlı kuruyor tabi. Ama çoksa çamaşır yine 2-3 saati buluyor kuruma süresi.