Kızlar 1 yaşında kızım var ısırıyordu takii bugüne kadar ısırmak istedi izin vermedim
Isırdı morardı kolum canım yandı aşırı kalktım balkonda çıktım anannesiyle oyun oynuyordu geldiğimi görünce kıyamet koptu ağla ağla bayılma durumuna geldi hatta nefesi kesildi sırf ısırmak istediği için aldım kucağıma yüzüme bakıp gülümsedi emzirdim sakinleşsin diye tekrar ısırdı gögüsüm morardı artık ne yapacağımı bilmiyorum uyku desen yok sabah 8 de kalkıp gece 1 de uyuyor