nilaylaylay bugün 1 aylık oldu. Emme refleksi çok yüksek sabah akşam eller ağzında sürekli. Ben de çok karşıydm emzik vermm çocuğumun ağzına plastik sokmam diye. 10 gün önce memeyi bırakmadığı için, çekince ağladığı için, uyumadığı için verdik emzigi. Şimdi Allah razı olsun memeyi bulandan diyorum. Sadece meme sonrası uykuya geçiş için kullanıyorum. Uyuyunca atıyor kendisi zaten. Uyanıkken vermiyorum. Meme reddi falan da yaşamadım. Aksine acken emzik verdiğimde onu atıyor çocuk süt gelmediğini anlıyor 😂