Bu arada emziren anne detoksunu da yaptım çok doyurucu ve güzel geçen bir hafta idi. Hiç yürüyüş veya spor vb. olmadan tartıda net -3 kg gördüm. Bir de yürüyüş vb ekleseydim ne kadar güzel rakamlar görürdüm kim bilir. Ayda 1 kere yapabilirsiniz dedi kendine sorduğumda da. Yakın zamanda yine tekrarlamayı istiyorum bende çok beğendiğim bir detoks oldu.