2 cocugumada yaptırdım ve yaptırılması taraftarıyim. Evet çok pahalı yeri geldi bazı dozlarini borç alıp bile yaptırdık ama tamamladık bir şekilde dozlarini. Ülkenin hali ortada. Böyle Karman corman olmuş bir şekilde yaşarken çocuklarımı riske atamam