Merhaba arkadaşlar. 18 aylık bir oğlum var. 4 gündür ishal ve kusma var. Serum takıldı azaldı biraz ama hala devam ediyor. İştahı yok emiyor. Tahlil yapıldı birşey çıkmadı. İlaçları antibiyotik bulantı önleyici ve gaviscon. Bir de maflor şase ama onu yedirmek çok zor. Bu durumu yaşayanlar nasıl atlattınız. Başka doktora da götürmeli miyim? Evde doğal nasıl çözüm bulabilirim.