Selam anneler 13 aylık yazın basindan beri çocuk her ay hasta olmaya başladı. 2 hafra önce bogaz enfeksiyonu vardı doktora götürdüm antibiyotik verdi, geçti. Şimdi de dünden beri balgamlı öksürük var sürekli öksürmuyor ama oksurdugunde sanki dolu oluyor içi. Yine hava vermeye basladim sabah aksam. Bitkisel seyler deniyorum. Sarımsak,bal,limon-sırtına günlük yağı falan sürüyorum da daha önce de yaptım antibiyotiksiz geçmedi. Neden sürekli hasta oluyor anlamiyorum cok canım sıkılıyor. Terletmiyorum üzerini hemen çıkarıyorum. Diger oda soğuksa cikarmiyorum disariya. Ustunu iyi giydiriyorum corabini atletini eksik etmiyorum, yedigine içtiğine dikkat ediyorum. Bağışıklığı güçlensin diye binbir turlu sey yapip yediyorum sürekli onunla ilgileniyorum ama yine de hasta oluyor neden böyle oluyor çocuğa sürekli antibiyotik kullanmak istemiyorum ama mecbur yine kullaniyorum