Kızlar oğlum hep kilo ve boy olarak üst sınırda. Iri bi tosuncuk. Suan tam 3 ay 22 günlük ve 3 4 gündür asla emmiyor. Ne uykuda ne gündüz. Mememle oyun yapıyorum yatarak oturarak her şekilde deniyorum yok. Zaten sol gogsumden hic sut gelmiyordu nazar yüzünden kesildi. Şimdi emmeye emmeye sağ da gitmek üzere. Sizin de böyle oldu mu? Çok üzülüyorum sadece mamayla beslenince çok şişiyor çocuk. Anne sütü dengeliyodu kilosunu… 🙁 Bide emmeyi bıraktıktan sonra göğüs uçlarım sert ve buruşuk gömlek gibi oldu kiriş kiriş. Bu normal mi? Acaba hic emmezse çocuğum, göğüslerim bana agri ates vs hastalık yapar mi? Nolur bi yardım…