Eceerva Kendi doktorum da, takip ettiğim diğer doktorlar da ve okuduğum bilimsel araştırmalarda da bebeğe ek gıda dönemine başladıktan sonra beyazı ve sarısı birlikte verilebilir diyorlar. Beyaz kısmının verilmeme sebebi daha fazla protein içerdiği için alerji ihtimalinden dolayıymış ancak yapılan araştırmalar sonunda eğer bebeğin yumurtaya karşı alerjisi yoksa beyazının da verilmesinde hiç bir sakınca olmadığını belirtiyorlar. Nitekim kendim de yumurta testini 3 gün yaptıktan sonra 5,5 aydan beri hergün veriyorum beyazıyla birlikte. 🙏🏻