Eylulardc Benim bebeğim 4.5 aylık hala regl olmadım bunun bir ortalama süresi varmıdır siz ne zaman regl oldunuz ve hiç regl olmadan hamile kalan oldumu arada test mi yapmak gerek bilemedim
Ssedaa Eylulardc bende olmadım 3 ay oldu arada test yapıyorum hatta bu aralar iyice takıldım hamile miyim diye..😂
Tly16_ Eylulardc bebeğim 3ay 22 günlük ben 2 kere regli oldum, bi arkadaşım 1 yıl sonra oldu, başka bi arkadaşım 9ay, değişiyor yani kişiden kişiye
aramzamzam Eylulardc 3ay olacak bende olmadım merak ediyorum ve aynı şeyi merak ediyorum test mi yapcam sürekli
Tumes Eylulardc bnde hala.olmadim.4.5 aylik oldu .. Ama.etrafimda 15 ay sonra olan anneee var 18 ay olmus hala olmayan annede var bnde bekliyurm neZMan gelecek diye
Eylulardc Ssedaa insan korkuyor haliyle ☺️Arada test yapmak mantıklı bencede ama hiç regl olmadan olmaz herhalde inşallah🤷♀️
mrs_happy Eylulardc temmuzda ayında dogum yaptım eylul ayında 40 ım cıktı. İlk adetim ekim. 2.adetim kasım ayında oldum . Sezaryen ve emzırme gecıkme yapıo derler ama bende oyle olmadı
Tuba Eylulardc 8,5 ay sonra ilk kez adet gördüm. Tabi hiç görmeden hamile de kalabilirsin, belirtin varsa test yaptır🤗
T-24 Eylulardc Nisan 21 de doğum yaptım 17 gün kanamam oldu sonrasında ise 16 temmuzda düzenli regli oluyorum ve ne kısmetse 16 temmuz 2018 son regli tarihimdi hamilelik için 16 temmuz 2019 ise doğum sonrası ilk regli tarihim oldu 😁😁
Filizak Eylulardc 40 ımın içinde oldum şimdi ikinciyi oldum ekim 8 de doğurdum bu arada 🤦🏻♀️ Hormonlarım hemen eskiye çalışıyor sanırım
elifzeze Eylulardc 14. Ayda oldum doktorum 18. Aya kadar normal demisti hatta 2 yıl bile olmayanlar varmış
Ozderr Eylulardc 40 çıkmadan 31.günde adet oldum ve her ay da oluyor düzenli. Hormonlarla alakalı bi durum gebelik şüpheniz yoksa yani korunuyorsanız korkmayın 2 sene adet görmeyen bile tanıyorum 😊