Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık. Bir kaç gündür kakasında siyah kırpık kırpık kıl gibi siyah şeyler görüyorum. Daha önce ilk ek gıdaya başladığımızda muz verdiğimde görmüştüm ama o iplik gibiydi uzundu yanı bu siyah nokta gibi ama kıl şeklinde. Alerji maması içiyordu bir aydır evolvia veriyorum o mu yaptı acaba ama daha önce çıkardı sanırım öyle olsa. Ne yapsam bilemedim bu nedir fikri olan var mı 🥺🥺 bir de kaka rengi aşırı koyulaştı koyu yeşil gibi yani onu mamadandır dedim de bilemedim napayım sizce önemli bir durum mudur ?