gkcee21 ah aynı ben. Sürekli memede tutturdum kızımı bu sayede hem anne bebek güven ilişkisi kurdum hemde elle sağıp şırıngayla içirdim az olsada çünkü ilk sütler çok önemli . Sonra bildiğimiz lahana yaprağını soğutup göğsüme koyuyordum süt kanallarını genişletiyor diye . Tabi bu arada rahatlamak için duşa giriyordum. Ama göğsüm patlayacak gibiydi 😂 3 yada 4 gün sonra sanki iltihaplı sivilce sıkar gibi göğsümün ucunda pıt edip süt aktı 😂 ama akmadan önce göğsüm alev alevdi dokunsam ağrıdan duramıyordum belki sende de olur diye yazayım dedim yanarsa meraklanma çıkmayı bekleyen sütlerin var onun yangını 😂 Allah analı babalı büyütsün başta emsin diye uğraşırken şimdi bıraktırma derdindeyim bence en zoru bırakmaymış🙋♀️😂