Hanımlar 2 haftadır oğlumun yüzünde pütürlükler oluştu. Fotoğraf ekleyeceğim göstermek için. Balkabağı yemişti normalden farklı olarak. Vücudunda kızarıklıklar oluşmuştu onlar geçti fakat yüzündekiler aynı duruyor hatta biraz artmış gibi geldi bugün. Doktorumuza sordum önemsemedi, balkabağından olmuştur daha sonra tekrar deneyin dedi ama bunlar geçmedi hala. Yaşayan, bilen varsa fikir verebilir misiniz?
https://mutluresim.com/image/nxkjfg
https://mutluresim.com/image/nxkhM2