Bebeğim 7 aylık kendi sütümü verince kusuyor son 3-4 gündür hemde fışkırtarak ama mama yapıp veriyorum onu yiyo ve kusmuyo😔 artık sütümü sağıp döküyorum o kadar üzülüyorum ki. başına böyle birşey gelen var mı ?? Adetim de Doğumdan sonra pek düzenli gitmiyordu zaten ama hiç 8 gün geciktiği de olmamıştı. Acaba hamile miyim idrar rengim de baya sarı düşünmekten kafayı yicem. Allah’ım isteyene versin inşallah hamile değilimdir inşallan 😔😔 test yaptım ama tek çizgi çıktı yine de içimde kötü bir his var nedense