cigdemm canım bebegin daha çok.yorulduğunu hissediyorum sürekli dezenfek etmek gerekiyor gittiğim yerlerde sıkıntı yaşıyorum hemde herkes defalarca bırak su plastiği diyor ten temasi diyor çocuğun tükrük bezlerinden anne vücudu ilaç üretmiyormuş neye ihtiyacı varsa bilimsel okumuştum daha bi sürü sebeb canım :(